Зміст
Дана “Інструкція по створенню та проведенню аукціонів з реалізації майна замовника на майданчиках системи електронних торгів ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ” призначена для користувачів системи ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ з роллю Замовник (Організатор аукціонів) та може бути застосована до таких процедур аукціонів: 4
1. Реєстрація нового користувача та вхід до майданчику 4
1.1. Реєстрація облікового запису “Замовник” 4
1.1.1. Обрання типу реєстрації 4
1.1.2. Логін та пароль для входу 5
1.1.4. Реєстраційні відомості про компанію користувача 5
1.1.5. Банківські реквізити компанії 6
1.1.7. Завершення реєстрації користувача у ролі “Замовник” 9
1.2. Вхід на майданчик користувача у ролі “Замовник” 9
2. Загальнодоступні відомості 10
2.1. Перегляд та пошук аукціонів, зареєстрованих на майданчику 10
2.1.1. Таблиця зареєстрованих аукціонів 10
2.1.2. Сортування та пошук зареєстрованих аукціонів 10
2.2. Дані по параметрам активів малої приватизації 11
2.2.1. Перегляд і фільтрація об’єктів малої приватизації 11
2.2.2. Перегляд і фільтрація інформаційних повідомлень про об’єкти приватизації 12
2.2.3. Перегляд і фільтрація договорів по реалізації об’єктів приватизації 12
2.2.4. Фільтрація об’єктів, інформаційних повідомлень та договорів приватизації 13
2.3. Загальна інформація для користувачів системи електронних торгів 13
3. Особисте меню представника Замовника 14
3.1.1. Додавання контактних осіб та редагування їх даних 15
3.1.2. Перегляд та редагування даних уповноважених співробітників компанії 16
3.1.3. Запрошення нового уповноваженого співробітника 16
3.1.4. Перегляд та редагування інформації про компанію 17
3.1.5. Перегляд договору приєднання до Регламенту 17
3.3. Вихід з облікового запису користувача 17
3.4. Вхід/вихід до тестового режиму роботи майданчика 18
4. Робота представника організатора аукціонів в системі електронних торгів 18
4.1. Створення нових аукціонів 18
4.1.1. Збереження нового аукціону як чернетки 21
4.1.2. Публікація нового/відредагованого аукціону 22
4.2. Редагування опублікованих аукціонів користувача 22
4.2.1 Особливості редагування оголошених аукціонів з продажу майна/прав вимоги банкрутів 22
4.3. Відповіді на питання учасників аукціону 23
4.4. Спостереження за ходом аукціону 23
4.5. Кваліфікація переможця аукціону 24
4.5.1. Особливості кваліфікації аукціонів з продажу майна/прав вимоги банкрутів 24
4.5.2. Дискваліфікація учасника 25
4.6. Завантаження протоколу торгів 26
4.7. Завантаження та активація договору куплі-продажу з реалізації майна замовника 26
4.7.1. Завантаження контракту з продажу активів банку 26
4.7.2. Завершення торгів. Активація Договору купівлі-продажу 27
4.8. Завершення аукціону з продажу майна/прав вимоги банкрутів. Завантаження та активація акту про придбання майна 27
5. Інструменти роботи користувача з обраним аукціоном 28
5.1. Бокова панель інструментів аукціону 28
Для проведення торгів з реалізації майназамовника із застосуванням системи електронних торгів ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ відвідувач майданчику має увійти до системи як користувач типу “Замовник”. Його реєстраціявідбувається після виконання дій, наведених у п.1.1.
Для реєстрації представника банку на майданчику електронних торгів необхідно на стартовій сторінці натиснути у Головному меню на напис “Зареєструватись” що відкриє форму створення нового облікового запису усистемі. У ній буде потрібно внести дані нового користувача, заповнивши поля форми реєстрації:
В першу чергу потрібно обрати тип користувача системи, що реєструється.
УВАГА! Для бажаного користувача у ролі “Замовник” необхідно у обов’язковому полі “Реєстрація як” обрати значення “Організатор аукціонів”.
Далі необхідно обрати “Тип Організатора”, в залежності від типів аукціонів з якими він планує працювати (створювати):
У блоці потрібно зазначити авторизаційну пару, з якою користувач буде входити на майданчик.
Блок “Юридична адреса” містить деталі адреси реєстрації компанії представниказамовника, він містить наступні необхідні для заповнення поля:
Блок “Інформація про учасника” містить дані про компанію користувача, що виступає у ролі “Банк”. Він має наступні поля, обов’язкові для заповнення:
УВАГА!В Україні користувачі типу “Замовник“ можуть мати лише реєстраціюUA-EDR!
У блоці “Банківські реквізити” потрібно надати параметри банківських рахунків компанії користувача, що дозволить контрагентам проводити розрахунки з нею:
У блоці “Додаткові відомості” потрібно зазначити відношення компанії користувача до сплати податку на додану вартість, зазначити уповноважених та контактних осіб компанії користувача, вказати файли підтвердження наданих відомостей.
У даному підрозділі необхідно вказати відношення компанії користувача до сплати податку на додану вартість:
Підрозділ “Дані про уповноважену особу (для договору)” описує інформацію про особу, що наділена правами представляти інтереси компанії замовника в системі електронних торгів. Він містить наступні поля:
Підрозділ “Уповноважена контактна особа” містить інформацію про особу, що наділена правом встановлювати та підтримувати контакти від імені компанії замовника. Для неї необхідно заповнити поля:
У підрозділі “Файли” користувач може додати файли трьох документів, що підтверджують надані їм відомості. Діє єдине обмеження: сумарний розмір всіх завантажених файлів не має перевищувати 50 Мегабайт.
У даному блоці необхідно відмітити галками обов’язкові пункти. Звичайно, лише у випадку, якщо користувач згоден з ними:
Після заповнення та перевірки пунктів форми потрібно натиснути кнопку “Зареєструватись” для завершення попередньої процедури створення та реєстрації облікового запису типу “Замовник“ на майданчику.
Згодом, для підтвердження реєстрації на вказану адресу користувача буде відправлений лист з посиланням для активації. Перехід по ньому (по посиланню) підтвердить реєстрацію і відкриє нову вкладку браузера із сторінкою майданчику.
На стрічці системних повідомлень буде розміщено попередження про те, що користувач наразі не акцептував договір про приєднання до Регламенту електронних торгів. Клік по “Перейти до договору” дозволить завантажити зразок типового договору для ознайомлення (“Версія для ознайомлення”) та заповнений текст договору самого користувача з майданчиком (“Погодитись та продовжити”). Остання дія дасть змогу отримати бажаний договір для подальшого друку. Завірений підписом та печаткою оригінал документу потрібно передати адміністрації майданчику, після чого користувач отримає доступ до створення аукціонів із реалізації майна замовника.
Для того щоб користувач отримав змогу створювати аукціони із реалізації майна замовника він маєнатиснути на напис “Увійти” у Головному меню та зайти на майданчик, використовуючи авторизаційну пару (логін та пароль) користувача у ролі “Замовник” (п.1.1). В якості логіну обов’язковопотрібно використати повнуадресу електронної пошти користувача у ролі “Замовник”.
Всі, навіть не зареєстровані, відвідувачі сторінки майданчику електронних торгів мають змогу передивлятись загальнодоступну інформацію про проведення аукціонів та загальні відомості для користувачів, натискаючи в Головному меню сторінки електронних торгів на пункти “Аукціони“, “м. Приватизація” та “Користувачам”.
Клік на пункті “Аукціони” відкриє меню вибору масиву аукціонів, що зареєстровані в ЕТС. Складові меню виконують наступні дії:
Кожна таблиця зареєстрованих аукціонів складається з панелей мінімальної інформації про торги, зареєстровані ЕТС. Панелі містять дані про аукціон у двох стовпчиках. У лівому, зверху вниз знаходяться:
Засіб пошуку потрібних аукціонів серед відібраних в пунктах меню може діяти у скороченому вигляді, коли він забезпечує тільки пошук за параметрами:
Клік по “м. Приватизація” відкриє меню перегляду інформації по об’єктам малої приватизації, інформаційним повідомленням з їх реалізації, по договорам, що укладені за результатами торгів активами по процедурі малої приватизації. Вибір його пунктів відкриває:
Вхідна сторінку переглядуоб’єктів приватизації дозволяє користувачу відфільтрувати їх за декількома параметрами. Масив об’єктів/чернеток буде відображенояк перелік панелей скороченої інформації, кожна з них містить відомості про:
Вхідна сторінку переглядуінформаційних повідомлень про об’єкти приватизації дозволяє користувачу відфільтрувати їх за декількома параметрами. Масив буде відображенояк перелік панелей скороченої інформації, кожна з них містить відомості про:
Вхіддо таблиці масиву договорів по реалізації об’єктів малої приватизації дозволяє користувачу відфільтрувати їх за двома параметрами. Масив буде відображенояк перелік панелей скороченої інформації, кожна з них містить відомості про:
Відкриваючи таблицю опублікованих об’єктів, їх чернеток, інформаційних повідомлень або договорів користувач має змогу фільтрувати їх масив за такими параметрами:
Клік на пункті “Користувачам” відкриє меню інформаційних документів для користувачів системи електронних торгів на даному майданчику. Його пункти відкривають такі сторінки:
Для
входу в Особисте меню зареєстрованого
в системі користувача необхідно
натиснути лівою кнопкою миші на кнопку
.
Його пункти містять та дозволяють
зробити наступне:
Пункт “Моя компанія” включає наступні підпункти:
Сторінка редагування контактних осіб компанії відкривається після кліку на підпункті “Контактні особи”. Вона дозволяє внести нову особу, відсортувати наявні, редагувати дані та видаляти контактних осіб компанії користувача. В таблиці наведена інформація про тих, що вже зв’язані з компанією користувача. Вона розташована у стовпчиках:
Якщо вписати дані у відповідні поля строки фільтрів, то відобразяться тільки ті контактні особи, що відповідають задіяним фільтрам.
Клік
лівою кнопкою миші на символі
дасть змогу
переглянути детальні дані обраної
контактної особи
та при потребі видалити її із переліку
пов’язаних з
компанією
натиснувши
на кнопку “Видалити”.
Клік
по символу
відкриє форму редагування даних
контактної особи, описану вп.1.1.6.3.
Натискання на кнопку “Створити” додасть нову контактну особу до переліку пов’язаних з поточним користувачем системи електронних торгів.
Сторінка перегляду та редагування параметрів уповноважених співробітників компанії відкривається після кліку на підпункті “Користувачі”. В таблиці наведені дані працівників, що вже пов’язані з компанією користувача. Інформація розташована у стовпчиках:
Якщо вписати дані у відповідні поля фільтрів, та/або вибрати один із статусів і натиснути кнопку “Шукати”, то відобразяться тільки ті працівники, що одночасновідповідають усімзадіяним фільтрам.
Клік
по символу
відкриє форму редагування контактних
даних
існуючогоспівробітника,
п.3.1.2.1.
Форма редагуванняданих уповноваженого співробітникакомпанії користувача має такі поля:
Сторінка перегляду наявних та запрошення нових уповноважених співробітників компанії відкривається після кліку по підпункту “Запрошення”. В таблиці наведені дані працівників, що вже зв’язані з компанією користувача. Вони розташовані у стовпчиках:
Якщо вписати дані у відповідні поля строки фільтрів, та/або вибрати один із статусів, то відобразяться тільки ті працівники, що одночасновідповідають усімзадіяним фільтрам.
Форма запрошення новихуповноваженихспівробітників(користувачів)відкривається після кліку по кнопці “Створити запрошення”. У поле ПІБ форми потрібно ввести прізвище, ім’я та по-батькові особи, якій висилається запрошення; а у поле Електронна пошта — адресу електронної пошти особи. Після кліку по “Створити” електронний лист запрошення приєднання робітника до компанії буде відправлене на вказану адресу.
Сторінка перегляду та редагування даних про компанію користувача системи відкривається після кліку по підпункту “Інформація про компанію”.
Для зміни даних компанії необхідно натиснути на кнопку “Редагувати компанію” і заповнити поля форми так, як описано в пп.1.1.3.-1.1.6. Після внесення всіх правок, для їх зберігання в обліковому запису користувача потрібно натиснути на “Оновити”.
При натисканні на підпункт “Договір приєднання до регламенту” у вікні браузера відкривається текст типової угоди про приєднання до регламенту роботи електронного майданчику. В усі пункти угоди, що потребують заповнення даними сторін, внесена інформація і реквізити майданчика та користувача, між якими укладається дана угода. Фактично, це завершений бланк угоди, що готовий до друку та підписання сторонами.
Інформація про торги, у яких задіяний користувач, зосереджена в пункті “Мої аукціони”. Вхід до нього відкриває для відвідувача інструмент пошуку аукціонів, які створив користувач, прийоми роботи з ним описані в п.2.1.2.
УВАГА! Варто мати на увазі, що в даному випадку пошук виконується не серед усього масиву аукціонів ЦБД, що доступний користувачу, а лише серед створених ним!
Створення нових аукціонів відбувається після кліку по кнопці “Створити аукціон”. Порядок необхідних для цього дій описаний у п.4.1.
Клік по пункту Вийти (логін користувача)виконує вихід з поточного облікового запису користувача системи.
Зверніть увагу, що процедура виходу не передбачує вікон підтвердження дії і попередження, а проводиться одразу по кліку. Відмінити небажаний вихід теж не можна. Уважно користуйтесь даним пунктом.
Клік по “Тестовий режим”дає змогу перемкнути роботу користувача на майданчику із звичайного режиму в тестовий або назад. У тестовому режимі усі дії користувача не спричиняють ніяких фінансових наслідків, його можна і потрібно використовувати для тренування персоналу, вивчення можливостей і особливостей функціонування майданчику електронних торгів. Під час увімкненого тестового режиму у верхній частині кожної сторінки майданчика відображається попереджувальний рядок:
Тестовий режим
Зверніть увагу! У тестовому режимі користувач буде бачити і зможе працювати лише з аукціонами, що теж створені у тестовому режимі.
УВАГА!Для того, щоб прийняти участь у роботі системи електронних торгів в якості представника організатора аукціонів, потрібно ввійти до системи під обліковим записом, що зареєстрований у ролі “Замовник” (п.1.1.1.).
Подальша продуктивна діяльність такого користувача у системі локалізується у пункті Головного меню “Аукціони” (п.2.1.) або у пункті “Мої аукціони” з Особистого меню (п.3.2.). Для того, щоб вийти з облікового запису, наприклад, для того, щоб зайти в інший, потрібно клікнути по пункту особистого меню “Вийти (логін користувача)”.
Мета діяльності користувача у ролі “Замовник” в системі електронних торгів полягає у реалізації або здачі в оренду майназамовника,реалізації майна/прав вимоги банкрутівна публічних аукціонах. Для створення торгів необхідно в будь-якому з підпунктів пункту “Аукціони” з Головного меню майданчику (п.2.1.) або у пункті “Мої аукціони” з Особистого меню користувача (п.3.2.) натиснути на кнопку “Створити аукціон”.
а) Для аукціонів з продажу/оренди майна замовника у формі визначення типу процедури обрати один з чотирьох:
В розділі “Адреса місцезнаходження майна” потрібно зазначити параметри поштової адреси місця знаходження активів лоту:
Для того, щоб тимчасово зберегти дані та параметри аукціону без його публікації потрібно натиснути на кнопку ”Зберегти до чернетки”. Аукціон буде збережено зі статусом “Чернетка”, по якому його буде можна відшукати серед масиву інших записів.
Для того, щоб перейти до публікації створеного чи зміненого аукціону на формі аукціону в режимі редагування необхідно натиснути на кнопку “Зберегти та перейти до публікації”. Аукціон буде поставлено в чергу на публікацію, йому буде присвоєний номер лоту в ЦБД, а користувач отримає відповідне системне повідомлення.
Автоматично будуть вирахувані та заповнені наступні календарні відмітки:
Обравши потрібний фільтр аукціонів у пункті “Мої аукціони” зОсобистого меню користувача, та провівши серед них пошук за додатковими параметрами, користувач отримає на сторінці результатів пошуку перелік створених ним оголошень торгів. Скорочені дані про аукціони зосереджені на відповідних панелях (п.2.1.1.). Подальша робота з кожним з них виконується після натискання на кнопку “Детальніше” (п.5.).
УВАГА! Варто зауважити, що користувач системи може редагувати параметри лише тих, створених ним аукціонів, що мають статус “Чернетка”. У аукціонах, що мають статус “Очікування пропозицій” і знаходяться у “Періоді редагування” можна тільки додавати документи до оголошень, але не змінювати умови торгів чи параметри лотів.
На сторінці детальної роботи з аукціоном для редагування його параметрів потрібно буде натиснути на кнопку “Редагувати оголошення” у боковій панелі інструментів. Призначення пунктів форми редагування оголошенняописане в п.4.1.
Замовник має можливість редагувати зазначені нижче дані аукціону, але не пізніше ніж за 5 (п’ять) днів до дати проведення аукціону:
Організатор аукціонів має можливість відповідати на питання до аукціонів та/або їх лотів, поставлені користувачами ЕТС. Варто зауважити, що учасники можуть ставити питання лише до тих аукціонів, що знаходяться у статусі “Очікування пропозицій”.
Зайти на сторінку надання відповідей до аукціону користувач у ролі “Замовник” може після кліку по клавіші “Запитання-відповіді” в боковій панелі інструментів (п.5.1.) на сторінці детальної інформації про аукціон. У формі надання відповідей потрібно:
При настанні активної фази аукціону на сторінці детальної інформації у розділі “Посилання” з’явиться напис-посилання Перейти в аукціон. Клік по ньому відкриє нову вкладку браузера, де користувач зможе слідкувати за перебігом аукціону, спостерігати за ставками, що роблять його учасники. Впливати на хід аукціону користувач у ролі “Замовник” не повинен і не має такої можливості.
Після завершення аукціону при наявності двох та більше учасників потрібно кваліфікувати або дискваліфікувати його переможця.
Якщо до аукціону було подано більше однієї валідної пропозиції, то після успішного завершення він набуває статусу “Кваліфікація переможця”, де відбувається розгляд пропозиції, наданої Учасником аукціону, що зробив найвищу ставку (Переможця аукціону).
Для проведення кваліфікації переможця Замовник має перейти до таблиці кваліфікації натиснувши кнопку “Таблиця кваліфікації” у боковій панелі інструментів (п.5.1.).
У таблиці кваліфікації буде розташована інформація із переліком учасників, що прийняли участь у торгах, та їх ставок, а також із запропонованим ЕТС Переможцем аукціону. У його рядку буде розміщено статус “Очікується протокол”.
У таблиці кваліфікації Замовник має порівняти запропоновані учасниками пропозиції та розглянути супроводжувальну документацію. Якщо учасник, що запропонував найбільшу суму, подав документи, що відповідають умовам аукціону, то потрібно натиснути на клавішу “Завантаження протоколу” ірозпочатипроцес визнання його Переможцемаукціонучерез завантаження протоколу торгів (п.4.6.).
Інакше потрібно дискваліфікувати даного учасника (п.4.5.1.) та перейти до кваліфікації Переможцем аукціону учасника з наступною по розміру ставкою (п.4.5.) Його автоматично запропонує ЕТС після дискваліфікації попереднього претендента.
У випадку дискваліфікації всіх учасників аукціон набуває статусу “Аукціон не відбувся”, а процедура реалізації лоту переходить до завершення.
На етапі кваліфікації (статус “Очікується опублікування протоколу” в системі) Замовнику буде відображено лише 1 учасник-переможець. У Замовника є можливість дискваліфікувати такого учасника (п. 4.5.2.).
Етап кваліфікації для процедури з продажу майна банкрутів для Замовника полягає у підписанні та завантаженні до системи Протоколу електронних торгів, який попередньо вже підписаний стороною учасника та Оператора майданчика учасника.
Підписання та завантаження до системи Протоколу з боку Замовника виконує Оператор майданчика Замовника.
У Замовника в кабінеті відсутня можливість завантажити та підтвердити протокол торгів.
Отже, Оператор майданчика Замовника, після отримання підписаного стороною учасника Протоколу, перевіряє та завантажує його до системи (кнопка “Підтвердити протокол” -для Оператора замовника з майданчику відмінного від учасника/ кнопка “Завантажити протокол від імені організатора” - для Організатора Замовника з того ж майданчику що й учасник). Підтверджує протокол натисненням кнопки “Підтвердити протокол”.
Після завантаження Протоколу Замовник очікує надходження з боку учасника оплати за аукціон.
Підтвердження оплати за аукціон від учасника.
Після отримання від учасника-переможця повного розрахунку за аукціон, Замовник через свій особистий кабінет повідомляє Оператора майданчику замовника про повний розрахунок переможцем аукціону за придбане на аукціоні майно, не пізніше наступного робочого дня з дня надходження коштів на рахунок боржника. Для повідомлення про сплату Замовник натискає на кнопку “Підтвердити отримання оплати” - “Застосувати” на таблиці кваліфікації учасника. Після натискання завантажує документ з відомостями про повний розрахунок або про часткову сплату ціни та вказує назву документу “Відомості про сплату” і вносить деталі сплати до опису документу.
Після цього стає можливим підписання Акту про придбання майна (аналог договору для процедури банкрутства) між замовником та учасником (п.4.8.).
Якщо пропозиція учасникане відповідає умовам аукціону, то потрібно натиснути клавішу “Дискваліфікувати” і провести процедуру дискваліфікації учасника. У такому випадку статус Переможця аукціонуавтоматичноперейде до учасника, що зробив наступну по величині цінову пропозицію і не встиг зняти свою кандидатуру після завершення активної фази аукціону. А при відсутності такого аукціон отримає статус “Аукціон не відбувся”.
Клік по “Дискваліфікувати” відкриє форму дискваліфікації. У ній обов’язково потрібно встановити хоча б одну галку “Причини дискваліфікації”:
У полі “Опис рішення” обов’язково потрібно надати текстовий опис причин дискваліфікації учасника.
Клік по клавіші “Додати документи” дає можливість завантажити документи, з вказанням їх типу, що підтверджують рішення про дискваліфікацію.
Клік по кнопці “Дискваліфікувати” завершує процедуру дискваліфікації учасника торгів. Претендентом на кваліфікацію в якості Переможця аукціонуавтоматично стає учасник, що зробив наступну за величиною ставку або подав наступну за розміром цінову пропозицію. А при відсутності такого, аукціон отримає статус “Аукціонне відбувся” і процедура реалізації лоту буде завершена.
Після кліку по кнопці “Завантаження протоколу” з Таблиці кваліфікації у формі завантаження, що відкриється, потрібно натиснути “Додати файл” і вказати на файл заповненого та підписаного протоколу проведеного аукціону. Помилково завантажений документ можна прибрати кліком по “Видалити”.
Натискання на “Завантажити протокол” ініціює процедуру завантаження протоколу торгів до ЕТС, що триватиме 2-5 хвилин. Користувач буде адресований до Таблиці кваліфікації, де може оновити її через вказаний час кліком по “Оновити сторінку”.
УВАГА!Завантаження підписаногоПротоколу торгівдо ЕТС є необхідним для продовження процедури завершення торгів. Представник банку має у своєму розпорядженні десять (10) робочих днівз дати проведення аукціону на виконання даної дії.
Далі процедура продажу активів банку переходить до етапу “Підписання договору” (п.4.7.).
Після успішної кваліфікації Переможця аукціону його представник повинен у тридцятиденний (30)строк завантажити в ЕТС або іншим шляхом надати представнику банку підписаний договір куплі-продажу лоту, з реалізації якого проводився аукціон. Згодом, представник замовника має опублікувати в ЕТС підписаний договірна протязі десяти (10) календарних днів. Для цьогойому необхідновиконати завантаження(п.4.7.1.) та активацію (п.4.7.2.) контракту з продажу.
Користувач, кваліфікований якПереможець аукціону, отримає відповідний статус “Переможець” і кнопку “Договір” в оновленій Таблиці кваліфікації. Натискання на “Договір” відкриє форму завантаження підписаного договору з реалізації майна замовника, що є предметом даних торгів. У ній потрібно:
УВАГА! Для завершення торгів документ типу “Підписаний контракт” має бути завантажений обов’язково!
Після оновлення Таблиці кваліфікації у рядку користувача Переможця аукціону з’явиться кнопка “Завершити електронні торги”. Клік по ній після підтвердження згоди на активацію контракту завершує процедурупроцедуру реалізації майна замовника через систему електронних торгів.
УВАГА! Завантажити та активувати в ЕТС підписаний представником замовника та Переможцем аукціонудоговір куплі-продажу майна замовника та супровідні документи потрібно не пізніше сорока(40) календарних днів після “Кваліфікації переможця”.
Після вчасного виконання даних дій користувач у ролі “Замовник” не має більше зобов’язань перед оператором майданчику електронних торгів. А аукціон отримує статус “Продаж завершений”.
Після підтвердження Замовником повної оплати за аукціоном, сторони Замовника аукціону та переможця підписують Акт про придбання майна на аукціоні (замість договору). Такий акт підписується продавцем та покупцем не пізніше 3 (трьох) робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни (поза системою).
Після підтвердження Замовником в системі факту отримання оплати за аукціон від учасника -Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня підписання Акту опубліковує його у системі. Для цього у таблиці кваліфікації з“являється кнопка “Акт/повідомити про розрахунок” для завантаження акту про придбання майна (аналог договору), після натиснення на яку відобразиться кнопка “Додати документ” (для завантаження Акту про придбання майна на аукціоні ) та обов’язкові поля для внесення даних Акту:
Після переходу по кліку кнопки “Детальніше” вікно детальної інформації про аукціон має вигляд структурованої таблиці. В ній наведені:
Справа від таблиці знаходиться багатофункціональна бокова панель інструментів (п.5.1.).
Бокова панель інструментів постійно розташована у верхній правій частині сторінки детальної інформації про аукціон і не зміщується в процесі її прокрутки. Вона містить:
Клік по кнопці “Скасувати аукціон/лот” відкриває сторінку видалення аукціону або лоту. Скасовувати аукціон чи видаляти з нього лоти має право тільки користувач — організатор аукціону. На сторінці скасування приведена інформація про вибраний аукціон та його специфікації. У розділі “Скасування аукціону” користувач має виконати послідовність дій:
Якщо користувач у ролі “Замовник” працює з великою кількістю аукціонів, організовуючи нові і нові торги, то він змушений багато разів однаково заповнювати ті ж самі поля форми створення нових аукціонів. Для спрощення його роботи та підвищення продуктивності праці слугує функція копіювання аукціонів.
Клік по кнопці “Копіювати аукціон” створить чернетку нового аукціону, що буде заповнена такими самими даними у пунктах “Замовник”, що і “батьківський”, крім статусу та строків проведення. Бланк чернетки буде відкритий на екрані користувача та внесений в перелік аукціонів із статусом "Чернетка”. Його параметри можна буде змінити натиснувши на кнопку “Редагувати оголошення”(п.4.2.) бокової панелі інструментів.