Зміст

1. Створення та реєстрація користувача для продажу державних об’єктів малої приватизації 3

1.1. Реєстрація облікового запису “Орган приватизації” 3

1.1.1. Роль користувача 3

1.1.2. Логін та пароль для входу 3

1.1.3. Юридична адреса організації 3

1.1.4. Інформація про користувача системи 4

1.1.5. Банківські реквізити користувача 4

1.1.6. Додаткові відомості про користувача 5

1.1.7. Дані про уповноважену особу 5

1.1.8. Дані про уповноважену контактну особу 5

1.1.9. Блок файлів документів 6

1.1.10. Блок підтверджень 6

1.2. Вхід до майданчику 7

2. Перегляд, внесення до реєстру та редагування об’єктів малої приватизації 7

2.1. Перегляд доступних об’єктів малої приватизації в реєстрі 7

2.1.1. Фільтрація об’єктів 7

2.2. Внесення нових об’єктів малої приватизації в реєстр 8

2.2.1. Перевірка наявності об’єкту в реєстрі 8

2.2.2. Розділ “Параметри об’єкту” 8

2.2.3. “Рішення про приватизацію об’єкту/затвердження умов продажу лота” 8

2.2.4. Розділ “Перелік активів складі об’єкту” 9

2.2.5. Розділ “Документація” 10

2.2.6. Розділ “Контактна особа” 10

2.2.7. Завершення внесення об’єкту малої приватизації 11

2.3. Редагування об’єктів малої приватизації в реєстрі ЕТС 11

3. Публікація і редагування інформаційних повідомлень про реалізацію об’єктів малої приватизації 11

3.1. Публікація інформаційних повідомлень 11

3.1.1. Розділ “Рішення про приватизацію об’єкту/затвердження умов продажу лота” 13

3.1.2. Розділ “Інформація, що стосується умов продажу лота на аукціонах” 13

3.2. Редагування інформаційних повідомлень 15

1.Створення та реєстрація користувача для продажу державних об’єктів малої приватизації

Для проведення торгів з продажу державних об’єктів малої приватизації із застосуванням електронної торгової системи «ProZorro.Продажі» відвідувач системи електронних торгів має увійти до системи як користувач типу “Орган приватизації”. Реєстрація такого користувача відбувається після виконання дій, наведених у п.1.1.

1.1.Реєстрація облікового запису “Орган приватизації”

    Для реєстрації нового облікового запису необхідно на стартовій сторінці майданчику натиснути у Головному меню на напис “Зареєструватись”, що відкриє сторінку створення нового облікового запису усистемі. На ній буде потрібно внести дані нового користувача, заповнивши поля форми реєстрації.

1.1.1.Роль користувача

Реєстрація на майданчику передбачає отримання функціональних повноважень відповідно до обраної при реєстрації ролі. Для бажаного користувача “Орган приватизації” необхідно обрати:

1.1.2.Логін та пароль для входу

У даному блоці відомостей необхідно зазначити авторизаційну пару (логін та пароль) користувача для входу на майданчик:

1.1.3.Юридична адреса організації

Наступний розділ “Юридична адреса потребує введення відомостей про юридичну адресу користувача “Орган приватизації”. У його полях потрібно заповнити:

1.1.4.Інформація про користувача системи

Блок “Інформація про учасника” вміщує в собі фінансові відомості про учасника. Він має наступні поля:

1.1.5.Банківські реквізити користувача

1.1.6.Додаткові відомості про користувача

Блок “Додаткові відомості” дає відповіді на два питання про фінансові параметри нового користувача:

У випадку платника ПДВ можна вказати додаткові уточнення:

Та обов’язково вказати індивідуальний податковий номер платника податків у полі:

1.1.7.Дані про уповноважену особу

1.1.8.Дані про уповноважену контактну особу

1.1.9.Блок файлів документів

1.1.10.Блок підтверджень

1.2.Вхід до майданчику

Для того щоб користувач отримав змогу створити аукціон з реалізації об’єктів малої приватизації він має натиснути на кнопку “Вхід” та зайти на майданчик, використовуючи авторизаційну пару (логін та пароль) користувача, що зареєстрований у ролі “Орган приватизації” (п.1.1.2.). В якості логіну обов’язково потрібно використати адресу електронної пошти контактної особи Органу приватизації.

2.Перегляд, внесення до реєстру та редагування об’єктів малої приватизації

Початком роботи представника Органу приватизації по реалізації об’єктів малої приватизації є перегляд, а при наявності відповідних прав занесення та редагування в реєстрі об’єктів, що підлягають торгам. Даний процес має три складові: перегляд об’єктів, створення чернеток об’єктів та їх публікація в реєстрі. Розглянемо дані дії детальніше.

2.1.Перегляд доступних об’єктів малої приватизації в реєстрі

Для перегляду доступних чи внесення в реєстр нових об’єктів малої приватизації користувач у ролі “Орган приватизації” має відкрити Меню користувача, а там обрати підпункт “Мої об’єкти”.

Наявний масив об’єктів/чернеток буде відображатися у вигляді переліку панелей скороченої інформації із відомостями про назву об’єкту, ідентифікатор об’єкту та поточний стан об’єкту у реєстрі. Клік по кнопці “Детальніше”відкриє сторінку детальних відомостей про нього.

2.1.1.Фільтрація об’єктів

Користувач має змогу фільтрувати масив панелей скороченої інформації про об’єкти, що демонструється йому, за наступними параметрами:

А для збільшення досяжних параметрів фільтрації об’єктів достатньо клікнути по символу щоб отримати ще три:

Після введення фільтрів клік по кнопці “Шукати” запустить фільтрацію об’єктів користувача. В результатах відбору будуть відображені лише ті, що одночасно відповідають усім заданим умовам фільтрації.

2.2.Внесення нових об’єктів малої приватизації в реєстр

Для додавання в реєстр нових об’єктів малої приватизації, пов’язаних з даним користувачем, він має на сторінці демонстрації опублікованих об’єктів (п.2.1.) натиснути кнопку “Створити об’єкт”, що адресує його до форми внесення даних про нові об’єкти.

2.2.1.Перевірка наявності об’єкту в реєстрі

При підозрі, що даний об’єкт вже внесено в реєстр можна натиснути на кнопку “Перевірити наявність об’єкту” в верхньому рядку форми, що відкриє форму перевірки наявності такого об’єкту малої приватизації. У ній можна впевнитися в тому, що якщо користувачу відомий а в системі електронних торгів, то це означає те, що об’єкт присутній в реєстрі. А якщо ID об’єкту невідомий, то відшукати його не вдасться, доведеться проходити процедуру внесення об’єкту в реєстр.

2.2.2.Розділ “Параметри об’єкту”

У першому розділі форми потрібно повідомити загальні параметри об’єкту приватизації:

2.2.3.“Рішення про приватизацію об’єкту/затвердження умов продажу лота”

У даному розділі форми необхідно вказати дані документів, на підставі яких об’єкт було приватизовано:

Всі поля розділу є обов’язковими для заповнення.

При наявності відомостей про балансоутримувача об’єкту потрібно поставити галку “Вказати балансоутримувача об’єкту” та зазначити дані про компанію, що у даний час володіє об’єктом:

2.2.4.Розділ “Перелік активів складі об’єкту”

У даному розділі користувач отримує доступ до заповнення детальних параметрів складових частин об’єкту. В нього входять дані кожного із складових активів “Параметри активу”:

У підрозділі “Адреса місцезнаходження об’єкту” зазначити місце розташування активу:

Підрозділ “Інформація про державну реєстрацію” містить дані про реєстрацію даного активу у державному реєстрі:

Якщо об’єкт складається більше ніж з одного активу, то кліком по “+Додати об’єкт” розгортається форма заповнення параметрів наступного активу. Інакше потрібно переходити до розділу “Документація”.

2.2.5.Розділ “Документація”

У розділі “Документація” користувач має можливість додати документацію про об’єкт та порядок ознайомлення з ними. Клік по кнопці “+Додати” дозволить обрати тип завантажуємої документації:

2.2.6.Розділ “Контактна особа”

У даному розділі потрібно заповнити дані контактні особи, що має право підтримувати контакти від імені Органу приватизації:

2.2.7.Завершення внесення об’єкту малої приватизації

Після заповнення всіх полів форми нового об’єкту його можна зберегти без публікації для подальшого редагування або опублікувати у ЕТС:

2.3.Редагування об’єктів малої приватизації в реєстрі ЕТС

У користувачів ЕТС є можливість редагувати опубліковані ним об’єкти на протязі доби з моменту публікації та неопубліковані, але створені ним чернетки об’єктів малої приватизації — без обмеження часового періоду. Для внесення замін у їх дані потрібно зайти на відповідну сторінку перегляду (Меню користувачаМої об’єкти), там обрати панель скороченої інформації потрібного об’єкту/чернетки та клікнути на кнопці “Детальніше”, а на сторінці детальної інформації про об’єкт приватизації натиснути кнопку “Редагувати об’єкт”.

Для редагування параметрів активу потрібно у нижній частині сторінки розгорнутих його даних натиснути на кнопку “Редагувати” та змінити потрібні поля у формі згідно до пп. 2.2.2. 2.2.3. 2.2.4. 2.2.5. 2.2.6. 2.2.7.

3.Публікація і редагування інформаційних повідомлень про реалізацію об’єктів малої приватизації

3.1.Публікація інформаційних повідомлень

Користувач, що зайшов на майданчик у ролі “Орган приватизації”, має право і можливість виставити об’єкти, якими він володіє, на продаж за допомогою системи електронних торгів. Для цього йому потрібно:

Описані дії відкриють сторінку підготовки публікації про продаж об’єкту за допомогою системи електронних торгів. У ній потрібно заповнити форму оголошення аукціону.

3.1.1.Розділ “Рішення про приватизацію об’єкту/затвердження умов продажу лота”

У даному розділі потрібно ввести дані рішення про умови продажу, що розміщені на сторінці детальної інформації про об’єкт:

3.1.2.Розділ “Інформація, що стосується умов продажу лота на аукціонах”

Встановлення даної галки відкриває розділ з можливістю задати параметри аукціонів по реалізації об’єкту.

3.1.2.1.Підрозділ “Аукціон”

Потрібно заповнити підрозділ “Аукціон” із параметрами торгів першої, другої та третьої черги, що будуть проводитися з приводу реалізації об’єкту:

3.1.2.2.Підрозділ “Аукціон із зниженням стартової ціни”

3.1.2.3.Підрозділ “Аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій ”

3.1.2.4.Підрозділ “Документація”

В підрозділі “Документація” користувач має можливість додати документацію про об’єкт та порядок ознайомлення з ними. Клік по кнопці “+Додати” дозволить обрати тип завантажуємої документації:

Після коректного введення всіх необхідних параметрів потрібно натиснути кнопку “Опублікувати” для розміщення в ЕТС інформаційного повідомлення про продаж об’єкту за процедурою малої приватизації. При успіху операції користувач отримає системне повідомлення: “Лот успішно опубліковано в ЦБД”, а інформаційне повідомлення отримає свій унікальний ідентифікатор у ЕТС.

Для збереження введених параметрів без публікації інформаційного повідомлення можна натиснути кнопку “Зберегти до чернетки”.

3.2.Редагування інформаційних повідомлень

З моменту публікації інформаційного повідомлення користувач може внести в нього зміни (відредагувати) на протязі сорока восьми (48) годин. Для цього йому потрібно зайти на сторінку опублікованих повідомлень через Меню користувача — Мої інформаційні повідомлення, обрати панель скороченої інформації про потрібне повідомлення та клікнути на кнопці “Детальніше”. Дані дії відкриють сторінку детальної інформації про опубліковане оголошення.

На протязі сорока восьми годин з моменту публікації в її верхньому рядку буде знаходитися кнопка “Редагувати”, натискання на яку дозволить внести правки у параметри інформаційного повідомлення, значення полів описані у пп. 3.1.1. і 3.1.2.

Після редагування опублікованого повідомлення клік по кнопці “Опублікувати зміни” призведе до запису в ЕТС його нових параметрів. Якщо нові параметри коректні, то користувач отримає системне повідомлення:”Лот успішно опубліковано в ЦБД”.